Uw eigen loyalty-programma in de markt zetten doet u met MAKSSPAREN

Uw eigen loyalty-programma in de markt zetten doet u met MAKSSPAREN 2018-06-08T09:02:02+00:00

Maak koopgedrag inzichtelijk en beloon terugkerende klanten op uw eigen wijze. Zo verhoogt u de omzet bij uw vaste klanten. MAKSSPAREN is de oplossing voor winkelbedrijven, formules, winkeliersverenigingen en zelfstandigen die hun loyalty-programma geheel branded willen invullen.
In samenwerking met MAKS uiteraard.

Bekijk ook

De inhoud van uw loyalty-programma bepaalt u helemaal zelf. MAKS zal hierbij adviseren en inspireren. Zo ontwikkelen we samen een programma dat net zo aantrekkelijk voor u als voor uw klant is. Daarnaast zorgen we met speciale acties en interessante incentives gedurende het jaar voor extra prikkels. Want een succesvol loyalty-programma bestaat naast voordeel(sparen) ook uit een stukje erkenning. Denk hierbij aan privileges of exclusieve content. Zo blijft uw business immer on top of mind.

MAKSSPAREN bestaat uit de volgende onderdelen:

MAKS terminal

Transactie-terminal
Het systeem dat door de werknemers op de winkelvloer gebruikt wordt voor het op- en afboeken van spaarpunten.

MAKS terminal

Klantenkaarten(App)
Van snelle smartphone app tot traditionele klantenpas op creditcardformaat. U kiest een type kaart, wij zorgen dat deze in uw eigen huisstijl wordt geleverd.

MAKS terminal

MAKSCRM-account
De backoffice waarmee u het spaarprogramma beheert en waardevolle klantgegevens inzichtelijk maakt voor diverse (online)marketingacties.

MAKS terminal

Klantenkaartprogramma en Point Of Sale-materiaal
De spaardoelen en het inhoudelijke programma, dat behalve uit (voordeel)sparen ook een stukje ‘klant-erkenning’ omvat in de vorm van privileges of exclusive content. Om uw spaarprogramma nog beter onder de aandacht te brengen is er een promotiepakket bestaande uit posters, flyers en een baliestandaard.

Bekijk ook