MAKS & visie
Het doel en waar MAKS voor staat
MAKS is opgericht in 2009. De oprichters van MAKS waren daarvoor al jaren actief - en pioniers - in loyaliteit binnen voornamelijk de retail sector. Met deze bagage wisten zij ook wat beter kon en moest om loyaliteit te laten werken. Deze diepgewortelde kennis en ervaring was de basis voor de oprichting van MAKS, haar visie en onderscheidende aanpak. Onderstaand vindt u beschreven wat dit inhoudt:
Waar staan we voor?
MAKS staat voor het bereiken van de hoogste dimensie in loyaliteit: een familieband. Uw klant moet het gevoel krijgen dat hij/zij als een familielid wordt behandeld. Voor een familielid ga je door het vuur. Voor je klanten ook. Hetzelfde geldt voor MAKS naar u als klant. MAKS onderscheidt zich door het allerhoogste service-level in de markt te bieden. Een MAKS loyaliteitsprogramma is toegesneden op uw specifieke wensen en mogelijkheden, zowel offline als online. De combinatie maatwerk en uiterst persoonlijke aandacht staat garant voor het best mogelijke resultaat.
Wat is ons doel?
MAKS geeft een excellente dimensie aan klantenloyaliteit. We doen dat pas goed als in 2023 de concurrentie ons gaat volgen in visie en aanpak. Hiermee wordt MAKS dé norm. Zoals u kunt lezen schuilt de ambitie van MAKS in de inhoud. Niet de grootste willen zijn, maar wel de beste. Een duurzame relatie met u staat voorop, niet het snelle contract en omzet. Een doortastend team van professionals geeft dagelijks invulling aan de visie om de dienstverlening van het allerhoogste niveau te laten zijn. MAKS kan daardoor inmiddels bogen op een grote en sterk gevarieerde klantenfamilie. Van verse retail tot A-merken binnen de automotive branche en van webshops tot het Hilton hotel. Kortom, wie het ook is, MAKS maakt jouw klant loyaal!
Contact met maks
Klanten Over maks
Luc Blok - Eigenaar formule Luciano IJssalons
Peter de Kruijf - Eigenaar Bakker de Kruijf